ebrar123_
Rica ederim 🌺
Randevu bulamasanızda aklınızda olsun
Asistanlar 8,5 da geliyor doktor 9’da iş başı yapıyor
Erkenden gidip asistandan rica ederseniz size kağıt veriyor vezneden sıra alıyorsunuz.
Biraz beklersiniz ama muhakak doktora muane olmus olursunuz vermemezlik yapmıyorlar