1Gunes bazen bebeğin eşi öne gelebiliyor o yüzden hissetmiyor olabilirsin bende 2 gün hissetmedim gittim doktora eşi önde o yüzden hissetmemen normal ki bebek de büyüdü zaten nst sonucuna bakalım bir aksilik varsa doğuma alırız demişti bir şey çıkmadı şuan 39 haftayız doğsun diye ağlıyorum her gün