Rky1 ben mustela’nın merhaba bebek setini almıştım.içerisinde şampuanı,losyonu,pişik kremi ve yağı var.ilk zamanlar bebe yağını kullanmadım ama ilerleyen haftalarda gaz problemimiz olunca doktorum karnına o yağ ile masaj yapabileceğimi söyleyince kullanmaya başladım.tüm ürünlerinden de çok memnunum gerçekten.hem içerikleri de %99 doğal.
Zeytinyağını da bir kaç kere kullanayım dedim ama devam edemedim,çünkü hem çok ağır kokuyor hem de yağlı kalıyor ben sevemedim.