Ya bende öyleyim aşşağıda hissediyorum 28+5 te bebek ters demişti doktor daha gitmedim henüz şuan 30+1 im 2 gün hareketsizdi bugün hareketleri çok iyi maşallah 4 gün sonra kendi doktoruma kontrolum var gitmedim ama aşşağı çok başkı yapıyor korkutuyo bazen