Sbllbs12 ah canım bende bilmemmi 😔 7 haftadan 11 kadar öldüm dirildim ki hala devam ediyor sabahları ama anlatamam 42 den 36 düştüm full hastanede yatış serum yani sen şu an pik haftalardasin anlıyorum seni çok çok kötü ekstra bende gebelik guatiri da çıktı daha da zayiflatyomus beni o yani per perişan oldum kusmaktan dayan canım prilam da kesmez şu an yatış yapıp serum alman lazım Allah şifa versin