AzraFarah Busraozkayaa1 bende kararsız kaldım, erkeğe isim koymak ne kadar zor,7aylik olduk hala ismi beli değil,eşim Hamza diyor,ben Ali tartışıyoruz daha
YagmurAnnesi Busraozkayaa1 Ayy soran olunca sanki nazlanıp da söylemiyormuşum gibi düşünüyorlardır belki ama 😂😂😂 erkek bebek ismi gerçekten zor 🙄 Egemen oğlumun adı Şimdi Çağatay olacak galiba 2. Oğlumun adı doğduğunda netleştiririz herhalde😂
betulpolat AzraFarah aslında adını Ali Hamza koyabilirsiniz ikisi yan yana çok güzel duruyor hemde ikinizinde gönlü olmuş olur
Esra_can Busraozkayaa1 benim bebeğimin cinsiyeti belli değil ama erkek olursa ensar ismini düşünüyorum
Sumeyye1234 Busraozkayaa1 gerçekten erkek ismi zor, ilk oğlumun ismi Doruk suan 24 haftalığım ama asla aklımızda bi isim oluşmuyor
AzraFarah betulpolat Ali ismini istemiyor,istese bana uyar,ama o hem babasının adını yanına da Hamza diye geçiriyor kafasından