BBuseY 😂😂😂 buradayım canım buradayım Allah’a bin şükür iyiyiz dün gittik gördük rahatladık 48,5 santim boyu olmuş 3 kilo kendisi olmuş şu anlık gene normal doğum gözüküyor sancı falan yok yemeklerden sonra hurmaya ve sabah akşam sabah veya akşam yani adaçayı veya kekik çayına başlattı Bir de hareket yürüme merdiven çıkma tarzı babasıyla beraber gitmiştik sıpa o kadar kendim gittim göstermedi eşimle beraber gittim yüzünü gösterdi ilk fotoğrafını daha yeni aldık 37 haftadayız Bu arada 37 + 2 olacağız bu gece şükür her şey yolunda artık haftada bire düşürdü kontrolleri çarşamba günü tekrar gideceğiz eli kulağında artık ha geldi ha gelecek ha bir de hastaneye gelme durumlarını anlattı kanaman olursa sancın olursa yani nasıl sence olursa gelmen gerekiyor tarzı bebek hareketleri kesilirse bunlar da mutlaka hastaneye gel dedi bu 3 olaylardan birinde şükür takipteyiz şimdi sen nasılsın Ne yaptın bakalım nasıl gidiyor 🥰🥰 çatı muayenesi yapmadı Bu arada nst ultrasondan bebeğe baktık Bir de konuştuk bunları o kadar