Ahsenveannesi Busece06 benimde öyle oldu 2 gün hiç olmadı sonra yine geldi 2-3 gün çok kötü 2-3 gün iyi derken 20 haftadayim haftada 2 gün falan oluyor
Denizisb Busece06 benimde 2 gün rahat 2 gün fena şekilde gidiyor canım 9+2 endişe etme bence 🌸bulantin olmadigi günler süt yumurta ataga geciyorum:))))
r10b Busece06 Merhaba benimde 8.hafta gibi kesilmişti rahattım şimdi 14.haftadayım yeniden başladı.Cok şükür ki istifra etmiyorum.Doktorunuza kontrolde mutlaka söyleyin.Bana sevin işte ne güzel erken kesilmiş demişti 🙂İnşallah hiç başlamaz sizin
Sdayktglc Şiddetli bulantınız vardı ve aniden kesildi ise bı doktorunuza görünün derim endişelendirmek istemem ama