Arkadaşlar merhaba 16jaftalık bebeyim bugün kontrole gittiğimde oğlum olacagını öğrendim ama doktor bebeğin eşinin rahmi kapattığını söyledi eğer 20.haftaya kadar düzelme olmazsa sezeryan doğum olacak dedi başına böyle bi durum gelen oldu mu yardımck olursanız sevinirim biraz modum düştü