Ya benim de çift yumurt ikizlerim olucak,özele iyi bir doktora gidiyorum 12+5 te dedi biri kız diğerini erkek olarak görüyorum ama yanilabilirim de dedi iki kızda olabilir dedi.Normalde iyi Bi doktor olmasa diycem ilk erkekler göstermez mi ama bu sefer tam tersi oldu inanmak istiyorum Bi kız Bi erkek olduğuna 🤦♀️