Kızlar şeker yüklemesinde şekerim yüksek çıktı malesef ki diyet programıda işe yaramadı. Bugün tam 33. Haftamıza girdik. Dün insüline başladım. Biraz üzgünüm. Bebeğe herhangi bir zararı vs yok değilmi kullanan varmı aranızda Rabbim hepimize şifa versin 🤲🏻