Aslında aynı doktora gidiyorum araştırma hastanesinde fakat doktor bi konuda kafamı karıştırmıştı farklı bi doktorunda fikrini alayım dedim oraya gittim iyice kafam karıştı bebeği 2,5 hafta büyüttü ama aslında araştırma hastanesinde ultrason çok eski doktor öyle demişti cinsiyeti bile ancak 19 da görürüm dedi sonradan gittiğim daha iyi ultrasonu ama ilgisizdi bilgi hiç vermedi konuşamadık bile kafam karıştı benim de iyi ultrason mu iyi ilgilenen doktor mu hangisi doğru diye