Duygu1995 39+6 da çayı muayenesi oldum . 40 da nişanım geldi .40+1 de doğum yaptım .
Ultrasonda doğumu yakın görmediği için sanırım doktorum 39 a uzattı ki normalde 37-38 de bakıyordu benim doktorum . Ayrıca zaten canım şöyle birşey var olduki suyun ysa sancın geldi . Hastaneye gittin . İlk yapılan şey alttan muayene olacağı için . Direk o zamanda söylerler . Rahmin yumuşak çatın müsait açılman şu kadar vs