Busraaa1014 mutlaka baktırmalısın, benimde 52 den düşüş başladı ve bende 2 yi görene kadar test verdirdi doktor. Çünkü bi yükselip bi azalabiliyormuş o da dış gebelik oluyor. Biliyorsunuzdur belki geç kalınırsa kötü sonuçlar doğuruyor, mutlaka düştüğünğ görün