Alymus Kızlar 32.haftaya girdiğimiz gün mü yoksa o hafta içerisi mi alınması gerekiyor ? Çalışamaz raporu akınca devletten para aşınması için muhasebe bizi çıktı olarak mı doğum iZni olarak mı ?
Nesrinkilicc Alymus 32+3 te aldım. Doktor zaten sisteme girmiş oluyor senin belgeyi muhasebecine Atman yeterli gerisini o halleder . Bir de doğumda atacaksın aynı gün doğum belgesini
Alymus Nesrinkilicc hem 32 hem doğum günü raporlarını mı ileticem muhasebeye yanlış anlamadım değil mi ?
Haticevrl Nesrinkilicc atmasak nolur peki bizim isyerinin muhasebeci si kim bilmiyorum ofiste yok nosuda yok patrona söyledim babam bilmiyo falan dedi sistemden görünür mü direk atmasakta
Lunaaa92 Haticevrl muhasebeye atmaya gerek yok direk sisteme düşüyor zaten çalışabilir raporunuz. Ben atmıştım gerek yok bişiy yapamıyorum zaten demişti sonra emin olmak için 170 i arayıp öğrendim sisteme girmiş ☺️
Nesrinkilicc Haticevrl Lunaaa92 acaba doğum yaptığımız günde muhasebeciye doğum raporunu atmaya gerek yok mu oda direk sisteme düşer mi
Betulaa Bana doktor 32 ye girdiğin gün gel yoksa bir haftan boşa gider dedi , 32 ye girdiğiniz gün gidin bence. Ayrıca patron mıhasebeciyi nasıl bilmiyorum inanmayın öyle saçmalık mı olur
Haticevrl Betulaa bencede saçma acaba dedim patronların cebinden bise çıkıyo da ondanmi söylemiyorlar bana
Lunaaa92 Nesrinkilicc şöyle 37 ye kadar çalışacaksanız 37 de çalışamaz raporunuzu alıp muhasebeye verebilirsiniz, doğum yaptığınızda da zaten otomatik sisteme girişi yapılıyor diye biliyorum