elanur-1125 Kızlar bebek kanala girmemiş bir kaç kişide ada cayi önerdi açıkçası kafam karıştı acaba etkisi olur mu günde 2 fincan içsem ne dersiniz siz yaptınız mı tecrübeli olan var mı yada çevreden duyan var mı bunu
eminecck Bende 39 haftadayım dün nstye girdim doktor hiç sancı yok dedi. Bir hafta on gündür ahududu yaprağı çayı içiyorum ama bir etkisi olmadı 🤷🏻♀️ yürüyüş pilates falan da yapıyorum ama hiç sancım yok gelmeye niyetleri yok sanırım 🤭
Zeynepsari34 eminecck bende aynı şekildeyim 39+6 bugğn nst de sancı yok ahududuçayı içiyorum çömelme hareketi pilates vs ama gelmiyor 😢
elanur-1125 eminecck bende aynı yapmadığım şey kalmadı ama bir türlü acilma olmadı Allah yardımcımız olsun inşallah
elanur-1125 Zeynepsari34 vallah psikolojik olarak da etkileniyorum bu durumdan bugün 16 tane hurma yedim o derece acilmam kasılma vs olsun diye hiçbir etkisi olmaz ya
Babykalamar 36 haftadayim henuz hic birini yapamadim 35 te sancim cikiyor duzenli nstde🤣 insallah 37. Haftada dogurruum