abnw Tbsra95 adetimin 3. Gün gecikmesinde idrar negatifti sanırım bundan sonra da çıkmaz zaten adet olmayı bekliyeceğim
abnw Deryayldzz ya benim de normalde adet zamanı göğüs ağrım olur kasık ağrım olurdu ama şuan hiç bişey yok. Normal gündeki gibiyim. Bende onu anlamadım