Mervisss İsim bir boncuk değil bence ömür boyu hatta öldükten sonra bile bu isimle çağrılcaz. Bugün insanların bir çoğu ismini begenmiyor veya anlamı kötü. İsim bir boncuk olsa beğenmeyen herkes çıkarır yeni isim takar kendine. Hem şu dönemde doğan çocuklar hep Mert, Berk, Asel, Asya, liva, Melisa. Dolayısıyla onların zamanına geldiğinde artık Ayşe Fatma teyze olmayacakki. Mert amca Lina hanım olacak. O zamanda da normal olan o olacak. Devir Değişiyor, anlamı güzel olduğu sürece zamana ayak uydurmanın bir sakıncasını görmüyorum.