Erayldz Kızlar 12+2 haftalık hamileyim bugğn ikili tarama yaptırdım kan sonucum çıkmadı ama nt 1,31 bu ne demek oluyor
Ecemguncan Erayldz Merhaba tatlım senin soruna cevap değilde bende haftaya 12+3te ikili taramaya giricem acaba nasıl oluyor anlatır mısın ne yapıyorlar
Erayldz Ecemguncan Merhaba canım ilk önce ultrason da inceledi doktor daha sonra kan verdim sonuçlara göre değerlendirme yapılacakmış