ebruuu- Hamileliğimi daha dün öğrendim muhtemelen 2-3 haftalık gebeyim,bir kaç gündür bacaklarımda ve kollarımda kaşıntılar kabarmalar var normal mi gebelikte görünen bir durum mu
larin1213 ebruuu- ben de 9+4üm ikinci hamileliğim İlk kez bu kadar kaşıntı var kollarımda bacaklarımda. Hatta gebelik kolestazında böyle kaşıntı oluyo deli gibi o sandım ama doktor o son aylarda görülür cildin kurumuştur diyip geçti. Deli gibi kaşınıyorum
ebruuu- larin1213 larin1213 benim ilk hamileliğim aynı şekilde bir kaç gündür feci kaşınıyor özellikle kollarım ve bacaklarım doktora henüz gitmedim gidince mutlaka soracağım