ruzgarmom100210 Merhaba güzel anneler ikinci çocuğuma hamileyim Çocuğumun adı Rüzgar Kız olacak ne isim koyacağımı bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz 🥰🌸
GamzeMeryemm58 ruzgarmom100210 bence madem biri hava Buda kara olsun derim aklıma ilk gelen toprak oldu :)
Minmini Honeymom17 ben öğretmenim deneyimlerime dayanarak söylüyorum gerçekten rüzgar gibi esiyorlar. Her öğrencimde gördüğüm bir durum gerçekten isimleri ile yaşamaları. Tabii size kalmış 😊