Kızlar 30.09.2020 de ilk çocuğumu kucağıma aldım.5aylıktan kalp yetmezliğinden vefat etti.iki yıl korunmadık hiç hamile kalamadım.klomenle 30.09.2022 tarihinde tekrar hamile olduğumu öğrendim ama 5+3 kalmış iki aylık olması gerekenden kalp atışlarını duramadılar ve 2 kasım 2022 tarihinde kürtaj oldum.Ocak ayında ara vermeden tekrar klomenle hamile kaldım.geçen hafta beta 167 idi.doktor küçüktür kese görünmez on gün sonra gel bakalım dedi.salı günü sağlık ocağında betaya baktırdım ve 967 ye yükselmiş.salı günü doktora gidicem.bana dua edermisiniz.kimin duası kabul olunur bilinmez.rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah ❤️