Sevgi56 mercimek000 benim altıncı haftada başladı, şimdi 10+3 olduk daha iyiyim. Ayrıca herkeste olmayabilir normal yani.
Melekg İlk hamilelikte olmadı 2.de 7 haftalıkken başladı anlatamam öyle böyle değil 26+3teyim anca geçti ara ara öğurtuyor ama kus uykum
Gizemlibirisi 12 haftaya girdim.bende hiç olmadı.ilk kziimda da olmamıştı..herkeste olacak diye bişey yok