Merhabalar herkese gebeliğimin 5. Haftasindayim ve gün boyu süren bulantım var kusma yok sadece öğürüyorum boğazım acıyana kadar 😥 ayrıca sürekli geğiriyorum bu daha da çok midemi bulandırıyor sabahları doğru düzgün birsey yiyemiyorum aksam yemeklerinde sıkıntı yok ikinci gebeliğim ilkinde kusuyordum rahatliyordum en azından ama bu sefer ki çok agir geçiyor ve gözümde büyütüyorum nasıl baş edicem çok mutsuzum 😥😥