Prenses34_annesi Aslihanfs Benim bugün 2 cm açıklığım ve sancım vardı biraz yarın doğuma giriyorum inşallah 🥰
Prenses34_annesi walkimdet normal yattığımda sancım normal gözüküyordu ama sağ tarafa doğru döndüğümde sancım çıktı kaç olduğunu hatırlamıyorum canım nst kagidim doktorumda kaldı 🥰
walkimdet Prenses34_annesi bende bugün doktordaydım nst de düzenli sancım çıktı ama hissetmedim 1 cm açıklığım varmış nişanım da geldi yarın doğum yapmak istediğim hastanedeki doktoruma gidicem bide ona danışcam ara ara ağrım oluyor ama hala