-Gr- o haftalardan geçmiş biri olarak genel yazmak istedim😇 eğer yürüyüş yapıyorsanız gündüzleri tercih edin akşam nefes darlığı yaşıyordum yürürken beslenme olarak standart geçiyordu benim açımdan bulantılarım yeni yeni azalmıştı yapabiliyorsanız az az egzersiz yapın sonrası için iyi geliyor bir gün halsiz bir gün iyi hissediyordum kasık ağrım çoktu özellikle çatı kemiklerimde sonrasında da hep devam etti karın genişlediğinden ağrılar normal oluyor göbek deliği hizamda çok ağrım oluyordu karın kasık dahil sık sık art arda olmadığı sürece endişelenmeyin yürürken ağrı geliyorsa da mutlaka dinlenin 5 dk kadar benim hep öyle oluyordu zorluyormuşum meğer kendimi hepimiz sağlıklıca kavuşuruz inşAllah bebişlerimize 🫶🤲🏽