Merveeee22 Haftalık hamileyim kesemizi gördük doktorum rahmin ters olduğunu söyledi bu sorun yaratmayacağını belirtti sadece görmekte zorlanıyoruz biraz arkada olduğu için.Geçen hafta doktor kalp atışını dinlemek istedi ve duyamadık istersem alttan ultrason ile duyabiliriz dedi yada 1 hafta bekleyelim dedi bende beklemek istedim. Haftaya duyamazsak alttan ultrason ile dinlicem dedi . Bende tehlikeli olduğunu düşünüyorum düşüğe sebep olabileceğini duymuştum sizce sorun yaratır mı eğer ki duymazsak alttan muayene olmalı mıyım ?
123blogggh Merveeee22 emin olun alttan ultrason daha kesin sonuç veriyor içiniz rahat olsun Boşu boşuna içinizi yemezsiniz kafanıza takmazsınız
mercimek000 Benim 5. Hafta kanamam Oldu.doktor alttan bakti ve bir problem Olmadigini soyledi.Sanmiyorum ki problem olsun.Yoksa bakmazlar bence