merhabalar kızlar
Bu ikinci hamileliğim 7+2 deyim ilk gebeliğimde kalp atışı durduğu içşn kürtaj oldum 8. Haftada. Devlet iki düşükten sonra trombofili bakıyormuş doktorum gerek yok dedi ama ben yine de yaptırmak istiyorum ikinci kez aynı şeyi yaşamamak adına. Hastane önerisi olan var mı test için