benimde iki hafta önce çıktı doğum yapacağım hastanede önce endokrinolojiye gittim sonra diyetisyenden 4 seanslık paket aldım . Aynı hastanede olunca doktorlarla diyetisyen de iletişim halinde . Benim bebeğim iri de değil 24. Haftada sadece 2.5 kilo almıştım aslında biraz şaşırdılar doktorlar da ama olabiliyormuş . Şu an diyet yapıyorum günde en az yarım saat yürüyorum ve endokrinoloji doktoru günde üç öğün öncesi açlık tokluk şekeri not almamı istedi . İlk haftam güzel düşüş olmuş insüline gerek yok dediler umarım sağlıkla kucağımıza alırız