symabskrt Tecrübeli ikiz anneleri yada ikiz bekleyenler ilk etapta 1 numara bez i nekadar almalıyız önerdiginiz bez var mı Molfix düşünüyorum 88 li 2 paket alsam çok mu olur?
Morning-star symabskrt Ben de 160lı aldim ama yeteceğini düşünmüyorum. Gunde 8 er tane kullansalar 10 günde biter zaten. Bakalım tecrübeli arkadaşlar yazarsa öğreniriz☺️
Driia 1 buçuk ay falan kullandık 1 numarayı erken doğdular 7 8 kere alt değişiyosun zaten ikiye katlayınca 16 bez günlük öyle hesapla . 2 no yu çok kullanmadık 3 paket anca