Esma1993 Kizlar saat 4.15 gibi bir bardak kefir ictim balik yapicagimi da unuttum simdi saat 7 de balik yesem bisi olur mu ?
Aslaninannesi01 Esma1993 birşey olmaz 3 saat geçmiş balıkta tazeyse içiniz rahatça yiyin afiyet olsun
yanlisanlamaama Esma1993 ikisinden birisi bozuk ya da bayatsa zehirlenme olur balıktan sonra unutup süt içmişliğin çoktur korkmayın