Zeynepdgn50 Kızlar bebek arabası önerisi olan var mı kullanıpta memnun kalan hangi marka öneriyorsunuz
beyzzsenturkk Zeynepdgn50 canyon kullandık yeğenimde 3 yasına geldi hala kullanıyoruz baya da gider fiyatı yüksek biraz ama baya sağlam
beyzzsenturkk Deletedmom_110 2 küsürdü aldığımızda artık fiyatı 4,5-5 olmuş şansımıza biz almak icin indirim kovalıyoruz 🥺
Deletedmom_110 beyzzsenturkk Ben de 3500 e almıştım 7 ay önce maalesef her geçen gün herşeye zam geliyo
Deletedmom_110 beyzzsenturkk Türkiye şartlarında aşırı normal 🤣Bizde kızıma mama sandalyesi ve yürüteç alcaz ebebekten eşim diyo ki tahminen kaç binlik oluruz diyo🤣🤣