XKelebekx tam olarak aynı durumu yaşıyorum ilk doğumum bu yüzden 37+3 te sırf doktor elini sokacak diye kendimi kastım suyum patladı o yüzden erken oldu sakın kendinizi kasmayın bin şükür çocuğuma birsey olmadı ama olabilirdi doğumdan sonra doktora gittim sordum bu vajinismus değil annelerinizin size orayı aşırı korumanızı ogrettiginden dolayı oluyo dedi eşinle ilişkiye girerken her seferinde bunun ayıp birsey olmadığını söyle kendini rahatlat dedi ben eşimle yeni yeni kendimi kasmadan olabiliyorum çok zor o doğum başlamasına rağmen kim elini soksa sanki canım ordaymış gibi kasılıyodum