Tosbik22 Merhabalar bugün 10 hafta 3 günlük olduk 2 hafta sonra 2 li tarama testi için çağırdılar. 2 li tarama testini nasıl yapıyorlar bu işlem sırasında ağrı oluyor mu ?
Senemsu Tosbik22 canım kan alıyorlar senden bir tüp aç ya da tok fark etmiyor.Doktor ultrasonda bebeğin ense kalınlığını vs ölçümlerini yapıyor.Sonra 1 tüp kan alıyor sonuç 1 hafta içerisinde çıkıyor.O sonuçtan sonra bebekte risk var mı yok mu hesaplanıyor korkulacak hiçbir şey yok normal kan alıyorlar🙏🏻
arirangg Tosbik22 Hayır ağrı falan yok. Bebeğin ensesi ölçüyor doktor ultrasonda ve sen kan veriyorsun o kadar
mucizeeem_ Hayırrrr korkma sakın ultrosonda bebeğe bakıyo doktor ense kalınlığı vs. Ölçüyor dolduruyor kağıda daha sonra kan veriyorsun 2 3 güne çıkmıştı benim sonuçlarım doktor zaten sıkıntı görürse söylüyor içini ferah tut 🙏🏻
Asena001 Canımmm özelde sakın yaptırma ben öyle bir hata yaptom 500tl yaptırdım malesef imkanın varsa devlete yaptır açıkcası
Aysehappymom Asena001 Devlette nasıl randevu aldınız . Doktor mhrs üzerinden randevu almamı söyledi ama alamıyorum .
Asena001 Aysehappymom kadın doğumdan alıyorsun canım randevuyu o seni patolojiye gönderıyor kan verıyorsunuz sadece bu kadar