Gizemmmm_ daha doğum yapmadım ama kimi görsem al diyor. Özellikle ilk başlarda bebek tam ememediği için gögüsler şişiyormuş onu boşaltmaya yardımcı oluyormuş. Bir de çalışan anneyseniz o zaman da lazım olucak. Ben de hem cok mu gerekli hem de gereksiz mi olur tam bilemediğimden çok para vermek istemedim ve kiwininkini aldım, indirimle 288e geldi. Yorumları da baya iyi. Kullanmazsam da ucuza aldığım için içime oturmaz en azından 😂