Dyguss Kızlar 28 haftalık hamileyim.3-4 gündür bebeğin hareketlerinde azalma var önceki haftalar çok daha net hissediyordum ama 3-4 gündür çok nadir hissediyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Normal bir durum mu?
hzl040823 Dyguss bazen oluyor öyle çok yorulduysan da olur, tatlı şeyler ye uzan hareketlerine bak çok içini kurcalıyorsa bi doktora gözükmekte fayda var☺️