atlasinannesi_ 18+6 olduk oğlumla bebeğim her zaman kıpırdamıyor hala seyrelti gibi oluyor normal mi dışarıdan ben seyrelme gibi hissediyorum babası da hissetmeye başladı ama devamlı değil sizde de böyle mi hanımlar?
27ozlem atlasinannesi_ ben de bugün 19. haftaya girdim iki haftadır pıt pıt hissediyorum ne zaman hareket etse hemen eşimin elini karnıma koyuyorum o anda geri duruyor bir türlü denk gelmedi 😄 ben her gün hissediyorum aslında ama mesela dün çok az hissettim gün boyu yoktu akşam yemekten sonra tek tük hareket etti bugünse sürekli hareket halinde. Günden güne farklı oluyor ama normal diyor tecrübeli olanlar. Hatta 25 ten sonra yavaş yavaş düzene giriyormuş galiba 😊
unlusura atlasinannesi_ bende sadece 1-2 kere hissettim oda sanki karımca yürüyormuş gbi ufacık bir histi 🙈 18+5 olmamıza rapmen
Sulte atlasinannesi_ sanki Bi iki kere hissettim ama sonra tik yok 16+4 uz bizde oğlumu erken hissetmiştim bu ikinci cinsiyeti bilmiyorum ama bende öyleyim
atlasinannesi_ 27ozlem yemek yedikten sonra ya da çikolata yedikten sonra 10 dk kadar hareket ediyor ama babası öğlen 2 akşam 12 arası çalıştığı için göremiyor gece gelince çatlak kremimi sürerken hissedebiliyorsa hissediyor
27ozlem atlasinannesi_ şimdi hareket etsin tekme atsın diye bekliyoruz ilerde de acıttığı için tekme atmasın deriz 😄
Sulte atlasinannesi_ evet erkek çabuk hareketleniyomus oğlum öyleydi karnimdakine de doktor erkeğe benziyo sanki dedi ama hareket yok pek
atlasinannesi_ Denizahsen yani olabilir hissetmiyorsunuz diye hareket etmediği anlamına gelmez sağlık ocağında kalbini dinlemeye çalıştılar bebeğimin çok hareketli dinletmiyor kalbini demişti ebem ama ben hissetmiyordum kıpırdadığını
Denizahsen atlasinannesi_ 22-24. Haftaya kadar normalmiş zaten ilk gebelik olduğu için ama ben çok sabırsızlanıyorum iyi olsun da varsın geç hissedeyim 😊
atlasinannesi_ Denizahsen olabilir bir de iç karnın geniş olmasıyla kilolu olmak yağlı karına sahip olmak falan etki ediyor diye biliyorum
Dilaraanl atlasinannesi_ 19. Haftadayım. Ben de ara ara hissediyor gibiyim. İlk gebeliğim hicbir seyden de emin olamıyorum :) cok rahat bi hamilelik geciriyorum
atlasinannesi_ Dilaraanl ben de ilk hamileliğim olduğu için tam hissedemiyorum ama tok karnına öyle bir hareketleniyor ki anne beni hisset der gibi 😁
Dilaraanl atlasinannesi_ valla hissedemiyorum diye doktorumu aradım az önce annelik simdiden delilik 😂