aysekvnc2410 Haftadayım kızlar kahverengi lekelenme geldi doktor normal gelmene gerek yok dedi olan var mı aranızda
bsr0101 aysekvnc2410 görmeden nasıl normal dedi ya çok saçma mutlaka git canım 13.haftamda çok az leke gelmişti doktora gittiğimde kanama alanları oluşmuş düşük riskim vardı kaç gün hastanede yattım ve hala iğneler ilaçlar kullanıyorum sakın aksatma
Ebru_28 aysekvnc2410 benimde bugün basıma geldi sabah karsi pembe sonra kahve akıntı oldu doktora gittim Allah’a sukur birseu yok korkulacak ama ikiz gebelik olduğu icin riskli dedi iğne ve fitil verdi bence ihmal etme git