Kızlar 9 aylık kızım var ve şu son 1 aydır istediği birsey olmayınca ağlama krizlerine giriyor, istedigini yaptırana kadar da susmuyor. Bunu aliskanlik haline getirmesinden korkuyorum. Böyle olduğu durumda 2 kere tepkisiz kalmaya çalışıyorum, ağlamasının bitmesini bekliyorum çünkü gözünden yaş bile gelmiyor ama vicdanım da hiç rahat etmiyor. Sizce nasıl davranmaliyim, böyle durumlarda siz neler yapiyorsunuz