37haftada 33 hafta ile uyumlu doğum yaptım.bacak kol kısa dediler cüce olabilir dediler 1,5 yasa gelmeden kesinlik kazanmaz dediler dedilerde dediler günlerim ağlamakla geçti büyüyünce okulda cocuklar ne der diye hep üzüldüm öğretmen oldugum için cocukların zorbalıklarını biliyorum ya süreç cok kötü geçti. 14 şubatta 2 yaşa giriyoruz her gelişimi cok iyi ilerledi yaşıtlarını yakaladı erken yürüdü vs.
44cm 2200 doğmuştu her gören ne kadar küçük dedi şuan evet biraz minyon ama doktorlar kilo olarak küçük doğduğu için kilosunun normal olduğunu söylediler boyuda gayet iyi, sizleri çok iyi anlıyorum aklınızdaki soru işaretleri çok iyi anlıyorum