Hatice12333 Kızlar herşeyi iyi sadece karın çevresi az da olsa küçük geldi dedi doktor kötü birşey demedi de sizce korkulacak birşey mi
Nilssu Hatice12333 benim kızımın karıj çevresi 3 hafta geriden geliyordu doğurdum Şuan 5 aylık ve şükür çok sağlıklı canım.
Kahvecekirdegi Hatice12333 benim de aynı canım 10 gün önce gitmiştim her şeyi normal göbek çevresi küçük çıktı doktor onemsemedi ama ben de taktım kafaya 10 gündür beslenmeye daha bi dikkat ediyorum bakalım bir sonraki randevu da nasıl çıkacak
Hatice12333 Nilssu çok sevindim canım Allah bağışlasın İnşallah benimde iki sefer düşük yaşadım ondan korkuyorum şimdi