Nurturannn 3 yıl önce doğum yaptım Esentepe de çok memnun kaldım. Personel ilgi alaka hijyen konusunda. 1 ay içinde nasipse 2. Doğumumu yapacağım orada. Ablam ve kuzenlerimde orada yaptılar gayet sterildi. Bu arada doktorum Neşe Kaplan Karakaş. Çok ilgili güler yüzlü kesinlikle tavsiye ederim.