Betul124 Ben bugün doktoruma sordum bunu. Büyük ihtimal başını aşağı yerleştirmiştir o yüzden baskı ve ağrı hissetmissindir dedi. Normal yani. Bizim için önemli olan karın bölgesinde yani rahim bolgesinde sertleşme olması dedi. Öyle bi durumda haberim olsun dedi.