ebru23 dün akşam pasta yedm kan alcaklar diye yemek istemedm açıkcası .bakalım ikili tarama olduk bugün 13 kasıma randevu verdi ozamana belli olur dedi .çikolata yiyeceğim o gün. Birde bağdaş kurmuş bizimki ben azcık doktora üsteledim oda pipi göremedm şuan ama konuşmak için erken dedi . İçimden kız geçti öyle diyince☺️