mercimek000 Bu güzel bişey tabi ki doktor takibini bırakmayın kendinizi de sık sık ihmal etmeyin, çoğu kişi hamileliğin belirli dönemlerinde kanama yaşayabiliyor tedbir alındıkça birşey olmuyor çok okudum post, benim kanamam olduğu süreçte de çok araştırma yaptım. Sağlıcakla bebişinizi kucağınıza almanız dileklerimle 🐣🌼