Canım benimde tüp bebek ilk öğrendiğimde kahverengi oldu yerleşme denildi sonra 6. Haftada 8. Haftada en son 12 haftada kanamam oldu son kanamam aşırı yoğundu bacaklarımdan aktı ama çok şükür bebek ıyıydı tüp bebekte genel problem galiba doktorların dediği dinlen bol su iç beslenmene dikkat et 🥹