Ysm0307 benim zaten ikinci sezeryanim tansiyonu dusuremediler devamlı yükseliyordu aniden aldılar hazırlıklı bile değildim çünkü hamileliğimde tansiyonum yoktu. Yok bebek direk servise çıktı babaya teslim ettiler ama ben bır gün yoğun bakımda kaldım. Tansiyonu düşürmek için tuttular.