Dün iç çamaşırımda böyle bir tl büyüklüğünde bi ıslaklık farkettim, günlük ped de kullanıyorum baktım öyle herhangi bi leke akıntı yok, bugün yine aynı büyüklükte bi ıslaklık vardı idrar desem akıntı desem bi rengi olmaz mıydı acaba bebeğin suyu mu diye düşündüm başına gelen var mı? Acile gideceğim ama banyo tadilattaydı daha akşama bitecek ve temizlenmem lazım alttan bakar diye şuan gidemiyorum o yüzden akşama anca giderim sanırım bi yandanda korkuyorum o kadarcık sıvıdan birşey olmaz heralde bebişime 🤷🏻♀️😒