Melikeeeeee1107l8 Bebek için aldiklarim 4 tane 5li hastane cikisi 6 tane tulum 6 9 ay 8 tane zıbın 13 tane agiz mendili 9 tane çorap 2 tane muslin battaniye 1 tane penye battaniye 1 tane nohut battaniye 9 tane aly pijama 2 tane pisama takimi
Mysmrt Melikeeeeee1107l8 alt açma örtüsü ıslak mendil yenidoğan bezi temizleme pamuğu şampuan deterjan şimdilik aklıma gelenler bunlar
selinsmother Melikeeeeee1107l8 ben 4 adet penye battaniye 2 adet nohut battaniye 3 adet müslin aldım. Bebek ilk doğduğunda battaniyesiz tutması zormuş ve kıyafetine taşınca battaniyede kirleniyormuş bu sebeple ☺️
2oglusannesi Mevsim kış olduğundan kalın bebe battaniyesi de alman iyi olur canım bide 1 tane daha nohit battaniye alsan çünkü hastane çıkışı hepsini yıkaman gerekiyor. Bebek cabuk üşür ilk zamanlar bu battaniye kullanisli olucaktr