Gamzeatasoy imos4343 banada başından beri su fazla sınırdan fazla erken doğum riskin var dediler 38+2 olduk gelen giden yok hala
imos4343 Gamzeatasoy İnşallah bizde görürüz o günleri doktor erken gelebilir dedi korkuttu biraz beni😏